İade Şartları
İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

Satın aldığım ürünü iade etmek için ne yapmam gerekiyor?

Sürat Kargo Çağrı Merkezi (0850 202 0 202) ile ulaşabilirsin.

İade adresimiz ; ÇAYPAŞ - VOYNA MEVKİİ KÖY SOKAĞI ÇAYCILAR ÇAY SAN. AŞ NO: 52 /1 İÇ KAPI NO: Z1 ORTAKÖY KÖYÜ, Çayeli/RİZE

İade etme süresi kaç gündür?

caypas.com.tr Üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" 7 gündür. İade formunu eksiksiz doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz.

İade şartlarımız, 4077 nolu Tüketicinin Korunmasına İlişkin Kanun ve Uygulama Yöntemleri kapsamında ve şirketimiz uygulamaları gereği değişiklik gösterebilmektedir. En güncel bilgilere internet sitemizde ürün iade işlemleri ile ilgili bölümden ulaşabilirsiniz.

Ürün değişimi yapabilir miyim?

Müşteri hizmetlerini bilgilendirmeniz dahilinde stoklarımızda mevcut olan ürünleri iade şartları kapsamında değişim yapabilirsiniz. Değişimi yapılacak müşteriye gönderilecek ürünlerin kargo ücreti ÇAYPAŞ’a aittir.

Ürün defolu çıkarsa ne yapmalıyım?

Üründe üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz bir defo var ise, ürünün iadesini ya da değişimini yukarıda belirtilen kriterler doğrultusunda talep edebilirsiniz. Söz konusu ürünü faturası ile birlikte Yukarıdaki adrese incelemeye göndermeniz gerekmektedir.

İade kapsamı dışında kalan ürünler

İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tekrar satılabilme özelliği bozulmamış olması, varsa tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, paketi hasar görmüş ve orijinal kutusu ile birlikte gönderilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödemesi hesabıma yansıyor?

Ürün bedelinin iade edilmesi, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra gerçekleştirilir ve en geç 10 gün içerisinde kredi kartınıza yansıtılır. Bu süre tamamen bankanıza bağlıdır ve caypas.com.tr bankanıza müdahale etme hakkı bulunmamaktadır. Kapıda yapılan ödemelerde ürün bedeli sipariş sahibine ait banka hesabına havale yapılır. Havale yapılabilmesi için hesap bilgileri (Banka Adı, Şube Adı, Şube Kodu, IBAN Numarası) iade formunda bildirilmelidir.

Tüm ürünlerde iade mümkün mü?

Çay, bitki çayı ve benzeri doğrudan tüketime yönelik ürünlerimiz; hassas ve hijyenik ürünler kapsamında değerlendirildiğinden, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili yönetmelikler gereği iade kapsamı dışındadır.

Gıda dışındaki ürünlerde ise iade işlemi yapılabilmesi için ürünün; hiç kullanılmamış olması, orijinal kutusunda gönderilmesi ve herhangi bir hasar veya bozulma içermemesi gerekmektedir.

Kullanıldığı anlaşılan, ambalajı yıpranmış, eksik veya yeniden satışa uygunluğu kaybolmuş ürünlerin geri alınması mümkün değildir. Ürün, tarafınıza ulaştığı şekliyle korunmalı ve aynı şekilde iade edilmelidir.

İade işlemi başlatılmadan önce fatura ibrazı zorunludur. Faturasız ya da eksik evrakla yapılan gönderimler işleme alınmaz.

Nedensiz iade hakkınız, ürünün size tesliminden itibaren 14 gün içerisinde geçerlidir. Bu sürede yazılı talebinizi bizimle paylaşarak süreci başlatabilirsiniz.

İade işlemleri yalnızca Çaypaş’ın anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla gerçekleştirilmelidir. Lütfen ürününüzü koruyucu bir paketle güvenli biçimde kargoya veriniz.

Kargo etiketi doğrudan ürün kutusuna değil, dış ambalaja yapıştırılmalıdır. Ürün ambalajında meydana gelebilecek yıpranma ya da deformasyon, iade sürecinin iptal edilmesine neden olabilir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı